Friday, February 24, 2012

Part 3: Nagoya

Selama saya berada di Jepun saya tinggal kat Nagoya..
sebab rumah kawan saya kat situ..
dekat ngan uni dia iaitu Nagoya Daigaku..

kat Nagoya mula2 kami g jalan2 area Chikusa shopping!!


pastu penat jalan2 g makan sushi!!
ok, sushi sane mmg terbaek!!
ble bleh mkn sushi sedap cmtu lg ek.. hurmm.. =.=

terbaekk!!
pastu esoknye kami jalan2 g Nagoya Dome mae-yada.. *motip letak yada pon xtau*
hahaha.. wpon x berpeluang g konsert Arashi g tmpt yg diorg pernah buat konsert pon jadi ler..


 
then ikut ana g meeting ape ntah..
kami menyibok je sbb xnak dok umah.. hehehe..
then malam tu bru gerak g tokyo.. sume tu dah citer dah kat Part 2:Tokyo..
rajin2 le klik ek.. heheh..

then, balik dari Tokyo, lepak dulu malam tu sebab sok nye kawan  Jepun ana nak datang umah 
buat nabe!!!



mereka ini sangat comel!! *termasuk aku lah kan??*
pastu esoknya ana bawak g Nagoya Castle..
agak unik okie istana diorg.. x macam istana kat Malaysia..
superb!!

Ada gaya tak??




pastu g kedai Johnny's yang x macam yang aku expect.. kuciwa jugak r..
huhuhu..
tapi esoknya ana bawak g Osu Street.. shopping lagi.. *padahal duit dah xde nih*
then, ana bawak g makan sushi lagi!! yang ini lagi sedap weyh.. terbaek!! double thumbs up!!

pastu kami pon balik Malaysia.. *oh tanah air tercinta* =p
tapi xleh blah tren nk g kansai airport bleh plak delay sejam.. cuaks okie kami..
tapi rupe2nye ramai je lagi yang terkandas.. hahaha.. xde la cuak..

yang penting??!!!
kami seronok.. credit to cik hana roseli.. thanks darling!!!


Current song: Big Bang - Blue
current mood: layan blues.. *payoh nih*