Tuesday, February 21, 2012

Jalan-jalan Jepun!!

saya rasa macam dalam mimpi bila saya jejakkan kaki kat jepun nih.. *pokerface*

Hoii!! Excited la bile aku sampai gak kat jepun nih!!! Hohohooho!! >_<

aku rase muke ni tak cukup excited la.. hahaha..

Nak tau pe yang aku cakap bila dah sampai jepun nih??
"Sejuk giler kat sini weyh... *freezing*"
saya bukan manusia berdarah panas kot.. 
Sambil cari2 cik ana comel tu kne interbiu ngan en polis hensem.. wahahaha.. berabuk kau cakap jepun ye..
*menyesal tak tangkap gambar encik polis tu*


Nih nak balik umah ana dekat ngan nagoya daigaku
 Pastu kami dok umah ana selama 4 hari kerana dia perlu memeriksakan diri beliau.. 
Good Luck Ana!! *dia dah abes peksa dah pon* heheheh..
 Sebab kami dok kat umah selama beberapa hari *tipu2.. jalan area umah ana sampai sesat2 kot*
So, next entry la ye!!
See yaa!!


Current mood: excited!! >.<
Current music: Amir Jahari - Tanpamu

2 comments:

sarah.azman said...

hoi.. sejak bila gi jepun weyh? ko gi jalan2 ke? giler besttttt.. :D

SyuHaiDah said...

aah.. aritu mse cuti sem kejap.. best giler g sne!! nnt kau g la sne weyh.. tp klu ad basic ckp jpon mmg lg best r..