Saturday, July 23, 2011

Susu Lembu Segar~ Terbaik dari Ladang..

Go Malaysia Go!!
*wpon kalah 5-3 ngan singapura*

iklan jap.. heheh..
Korang pernah minum tak susu nih mase kecik2 dulu??
Susu ni favourite aku kot mse tadika..
Lepas abes tadika je konpem g beratur kat gerai depan tu nak beli susu ni..
tapi selalunya mesti ada orang belanja aku susu ni..
bila balik tadika, naik kete atok ni..
dalam kete atok ni ada lagi 2,3 org budak sekolah..
kira lagi besar dari aku la.. diorg la yg selalu belanja aku..
baik sgt mereka ni.. tp mmg tak ingt la mcm mne rupa diorg dh.. heheh..



Susu segar ni dah jarang nak dapat dah weh..
Sebab kat Seremban hari ni ada MAHA tu yang dapat beli tu..
bila ada event yang melibatkan pertanian baru aku jumpe susu ni weh..
macam2 perisa ada..
yang aku jumpe tadi ada 3 je.. coklat, strawberi ngan jagung..
tapi mse aku tadika dulu, botol dia lagi besar.. 
*ke mse aku kecik ak rse botol tu lg besar dari ak? hurm..*

korg nak ke??
beli lah sendiri... aku minum dulu~ *hehehe*

Current Music: KAT-TUN  - White
Current Mood: Suke3!! ^_^

2 comments:

anaroseli said...

dem! ko mmg saje jer an... nyampah! :P hi5 bkn ade lg ker kt pasar mlm?? ngee~ xtawlah klu mmg btul2 dh xde.. almaklumlah kan ^__^

SyuHaiDah said...

ak dh x jmpe dh kat psr mlm skang ni weh.. dulu slalu beli kat area pekan rembau tu je.. hehe..