Thursday, December 20, 2012
Monday, December 17, 2012
The date that i cannot afford to forget..
it is not that i forget about your big day..
it just that, i'm thinking of doing something..
but that thing didn't come out right..
so i just made this simple slides of pictures of you..
huhuhu..
next time, i'll practice harder to make it right ok?
^_^ Happy Birthday Ana!!
Good luck for your final year in Nagoya..
strive harder for these few months..
Ganbare!!
it's still 17/12 in here!!
p/s: susah gak nk cri gmbo kte dua org je ek.. heheh..
current music: Najwa Latif - Sahabat
it just that, i'm thinking of doing something..
but that thing didn't come out right..
so i just made this simple slides of pictures of you..
huhuhu..
next time, i'll practice harder to make it right ok?
^_^ Happy Birthday Ana!!
Good luck for your final year in Nagoya..
strive harder for these few months..
Ganbare!!
it's still 17/12 in here!!
p/s: susah gak nk cri gmbo kte dua org je ek.. heheh..
current music: Najwa Latif - Sahabat
Wednesday, December 12, 2012
Graduation Day!
21.10.12 = hari graduasi saya..
yeay!! akhirnya dah grad.. dapat sijil.. weeehuuu!!
malas mau taipp.. meh tgk gambar yer.. ^_^
![]() |
| dectar u olls! |
![]() |
| from my very precious friend!! thanks ana! |
![]() |
| dgn wani!! |
![]() |
| muke2 extend.. hahah.. |
![]() |
| they are always there for me!! |
| patutnya pak cik ni konvo skali tapi dia tak nak masuk.. ish3.. =p |
| dgn rumate tersayang!! hahaha.. |
| ni adik saya ok.. bkn abg saya.. hohoh |
| candid!! |
| yes!! *paling pendek rupenye* wuwuwu.. |
ye saya tau mende ni patot update bulan 10..
saya bz *bz sgt kan, malas sbenarnye* hahaha..
pape pon sume dah setel.. berharap dpt smbung master dgn jayanye.. doakan saya!! wish me luck!! ^_^
current music: Ohno Satoshi - Two
November & Disember = Bulan Org Kawin
Tiba-tiba rasa "My life is sooo damn hectic for these 2 months"
tiap-tiap minggu ada je majlis yang kene pergi..
sampai ada 1 weekend tu tak dok umah langsung..
jumaat pergi Pahang untuk pak sedara saya punye majlis
sabtu pergi Gombak, abang sedara saya pulak
ahad pergi Tanjung Karang, kawan saya punye majlis pulak..
![]() |
| congratz Puja n Hafiz!! |
![]() |
| saya xingt plak sape nme tunang a. ijam.. hehe |
![]() |
| hantaran ni nampak sedap.. saya pon nak mcm ni!! |
fuh! penat xyah cakap r.. Isnin tu rasa mcm mls je nak pergi keje..
ini tidak termasuk minggu2 yang lain di mana saya pergi yang dekat2 je..
area nilai, seremban..
tapi pape pon tahniah la kepada kawan-kawan saya yang dah bertukar status
dan bakal bertukar status ye..
maaf la kalau ada yang tak dapat pergi tu ye.. saya doakan semoga bahagia sampai syurga! amin!
Current mood: sejuk menggigil~
current music: kompang dipalu~ pengantin baru!!
12.12.12
yes! it is a nice date!
the next nice date will happen in 2101.. hundred years from now..
but still it is December and 2012 will end in 2 weeks.. so enjoy your day!
![]() |
| appreciating Allah's creation.. Subhanallah |
Current mood: Indifferent :|
current song: Arashi - Welcome to the Party
p/s: sila la baca lambakan entry yang patot di hapdate bulan2 lepas yerp.. ^_^
Thursday, September 20, 2012
Jalan2 Bandung
Alhamdulillah.. dengan sponsorship dari mak ayah saye dapat la merasa datang kat Bandung nih..
thank you very much mom!! dad!!
malas nak cite panjang.. tgk gmbr je la ye..
*mmg malas tahap tenuk nak taip sbnrnye*
![]() |
| Selamat Datang ke Bandung, Indonesia |
dah sampai tros makan.. masakan Padang.. ok la yang penting lauk dia macam2 jenis.. heheh.. hotel pon best!!
![]() |
| tak sangka kat Bandung pon bleh jumpe.. ingat time kat Jepun aritu je jumpe.. hohoho.. btw ni kat Rumah Abang kat area Cihmapelas.. |
![]() |
| family Mak Teh saye.. |
![]() |
| Hai!! saya la tukang sibok kat sini.. hehhe.. |
| ni dgn Dayang Sumbi punye maskot.. |
| kenapa aku amek gmbr tikar ni?? cbe tgk btol2 gmbr pe kat tikar tu.. This is RARE!! hahah.. |
| kat hot spring pe ntah nme dia lpe.. |
| air strawberi ini sgt sedap.. |
| ladang strawberi.. |
| mari memetik buat seteroberi.. ^_^ |
![]() | |||
| dah nak balik dah.. bye2 Bandung!! |
untuk jalan2 3 hari 2 malam ni best la utk shopping.. sbb Tangkuban Perahu xleh naik plak time kteorg pegi.. syg gle.. huk3..
current music: Ninomiya KAzunari - Niji
current mood: indifferent -_-
Wednesday, August 29, 2012
Ramadhan and Syawal
Assalammualaikum w.b.t
Salam Aidilfitri.. *raya sebulan kan*
maka still valid lagi la ucapan ni ^_^
2012..
Raya dah rasa tak berapa nak best bila dah besar ni kan..
sape setuju angkat tgn!! krik..krik..krik *bunyi cengkerik*
xpe2 aku tau korg angkat tgn dalam hati..
hehehe.
Ramadhan tahun ni mengajar aku
erti pengorbanan dan kessabaran yang tinggi..
ape yang berlaku??
tak perlu nak cite sgt sbb maybe bagi org lain benda ni biasa..
tidak bagi aku.. maka biar aku je yang faham perasaan itu..
TAPI..
bila aku tgk gmbr2 raya kat facebook..
sume nak baju biru ijau turqoise je..
memang rancang ke hape??
hahahha.. pape pon Selamat Hari Raya
kepada sesape yg bg kad raya trime kasih..
aku dah balas dah kalau x sampai lagi tggu la lagi seminggu ye..
current music: Plain White T's - Rhythm of Love
current mood: raye2..
Salam Aidilfitri.. *raya sebulan kan*
maka still valid lagi la ucapan ni ^_^
2012..
Raya dah rasa tak berapa nak best bila dah besar ni kan..
sape setuju angkat tgn!! krik..krik..krik *bunyi cengkerik*
xpe2 aku tau korg angkat tgn dalam hati..
hehehe.
Ramadhan tahun ni mengajar aku
erti pengorbanan dan kessabaran yang tinggi..
ape yang berlaku??
tak perlu nak cite sgt sbb maybe bagi org lain benda ni biasa..
tidak bagi aku.. maka biar aku je yang faham perasaan itu..
TAPI..
bila aku tgk gmbr2 raya kat facebook..
sume nak baju biru ijau turqoise je..
memang rancang ke hape??
![]() |
| with my cousins!! ^_^ |
hahahha.. pape pon Selamat Hari Raya
kepada sesape yg bg kad raya trime kasih..
aku dah balas dah kalau x sampai lagi tggu la lagi seminggu ye..
current music: Plain White T's - Rhythm of Love
current mood: raye2..
Subscribe to:
Posts (Atom)
















