Showing posts with label semban. Show all posts
Showing posts with label semban. Show all posts

Friday, October 14, 2011

Untong laaa~

Untung laa~ harini pagi-pagi lagi dah bangun.. g breakfast.. 
dapat makan pagi ni.. untung laa~
lepas tu balik Seremban..
untung laa~ dapat balik umah lagi minggu ni..

dapat pulak naik tren ktm cantik..
untung laa~




seat pulak luas.. bleh baring2..
orang pulak xramai pagi tadi..
ada pulak tempat letak mknn.. untong laa~



ada pulak tv.. 
bleh tgk movie.. dia pasang citer Little Big Soldier..
Jackie Chan berlakon..
untong laa~

 lepas tu ada pulak orang yg kemaskan setiap koc..
aircond pon elok.. sejukkk~ bbbrrrrrrr~
untong laa~

tapi ni bukan KTM bese.. ni tren KTM ETS..
untong laa dpt naek arini balik Seremban..

Untong laa~
*asyik untong laa~ je, lme2 bleh jdi tuntong laa~ aku ni*


credit quote "untung laa~" --> along bukit beruntung..


Current music: Kim Jaejoong - I'll Protect You
Current mood: Untong laa~ >.<

Saturday, July 23, 2011

Susu Lembu Segar~ Terbaik dari Ladang..

Go Malaysia Go!!
*wpon kalah 5-3 ngan singapura*

iklan jap.. heheh..
Korang pernah minum tak susu nih mase kecik2 dulu??
Susu ni favourite aku kot mse tadika..
Lepas abes tadika je konpem g beratur kat gerai depan tu nak beli susu ni..
tapi selalunya mesti ada orang belanja aku susu ni..
bila balik tadika, naik kete atok ni..
dalam kete atok ni ada lagi 2,3 org budak sekolah..
kira lagi besar dari aku la.. diorg la yg selalu belanja aku..
baik sgt mereka ni.. tp mmg tak ingt la mcm mne rupa diorg dh.. heheh..



Susu segar ni dah jarang nak dapat dah weh..
Sebab kat Seremban hari ni ada MAHA tu yang dapat beli tu..
bila ada event yang melibatkan pertanian baru aku jumpe susu ni weh..
macam2 perisa ada..
yang aku jumpe tadi ada 3 je.. coklat, strawberi ngan jagung..
tapi mse aku tadika dulu, botol dia lagi besar.. 
*ke mse aku kecik ak rse botol tu lg besar dari ak? hurm..*

korg nak ke??
beli lah sendiri... aku minum dulu~ *hehehe*

Current Music: KAT-TUN  - White
Current Mood: Suke3!! ^_^

Saturday, June 27, 2009

Transformer 2: Revenge of The Fallen

hehehehe..
ble tgk tjuk msty pk ak nk cter psl transfomer yg bru kuar wyg tu kn??
hajay di hati mmg r nk tgk cter ni kat wyg
tp x kesampaian..
siyesly 1st time sjak ku dok semban ni
tiket ntok 1 hari dh abes.. cpot tol~
sjak smlm dh plan nk g tgk cter ni..
pas2 bajet cm xde r pnoh sgt kn org..
pas2 td g r jusco semban 2 nk tgk..
g kat kaunter, ku tgk kat atas 2lis


THE MOVIE TRANSFORMER 2: REVENGE OF THE FALLEN IS FULL HOUSE

kuang asam tol.. ingt ni cter full house pe??
agk kecewa disitu..
namun dgn semangat yg membara ak bratur gak
nk bli tiket..
wahahaha..
so dpt r tgk cter tu tp hari ahad ni pnye cter r..
hehehehe..

kpd sesape yg dh tgk tu, tahniah la~
kpd yg blom tgk tu klu xsmpat bli cd jela ek.. (wahahaha ayt jht gle.. =p)
kpd yg tgh tgok, have fun!!
kpd yg akn tgk mcm ak ni.. debo2.. dup dap dup dap....


p/s: mekaseh kpd mak ngan ayah sbb blanje tiket kami!! =))))))