Wednesday, August 29, 2012

Ramadhan and Syawal

Assalammualaikum w.b.t

Salam Aidilfitri.. *raya sebulan kan*
maka still valid lagi la ucapan ni ^_^

2012..
Raya dah rasa tak berapa nak best bila dah besar ni kan..
sape setuju angkat tgn!! krik..krik..krik *bunyi cengkerik*

xpe2 aku tau korg angkat tgn dalam hati..
hehehe.

Ramadhan tahun ni mengajar aku
erti pengorbanan dan kessabaran yang tinggi..
ape yang berlaku??
tak perlu nak cite sgt sbb maybe bagi org lain benda ni biasa..
tidak bagi aku.. maka biar aku je yang faham perasaan itu..

TAPI..
bila aku tgk gmbr2 raya kat facebook..
sume nak baju biru ijau turqoise je..
memang rancang ke hape??

with my cousins!! ^_^

hahahha.. pape pon Selamat Hari Raya
kepada sesape yg bg kad raya trime kasih..
aku dah balas dah kalau x sampai lagi tggu la lagi seminggu ye..

current music: Plain White T's - Rhythm of Love
current mood: raye2..

No comments: